- Ćwiczenia na biceps z gumą oporową – skuteczny sposób na silne ramiona
- Jak Druk Opakowań Wpływa na Wizerunek Produktów Kosmetycznych?
- Ile się czeka na wykonanie usługi w pralni?
- Ćwiczenia na lądzie dla kitesurferów: Jak skutecznie przygotować się do sportu
- Motywacja Sportowa - Klucz do Osiągnięcia Sukcesów w Sporcie
Zadbaj o spa w Twoim hotelu – Gaca fit hotel
Hotel w dzisiejszych czasach to znacznie więcej niż czysty i wygodny pokój do spania, gdy jesteś z dala od domu. Chodzi o udogodnienia, takie jak pięciogwiazdkowa restauracja, przestronny basen i miejsce relaksu. Niektóre hotele dodały spa do swojej oferty, aby zaoferować swoim gościom nieco więcej luksusu podczas pobytu, ale hotelowe spa nie zawsze są tak lukratywne, jak można się spodziewać.
Tak naprawdę dużo zależy od rodzaju klientów, którzy zagoszczą w Twoim hotelu. Często tylko niewielki procent gości może sobie pozwolić na dodatkowy wydatek jakim z pewnością jest pakiet spa, więc uzyskanie ciągłego codziennego ruchu do i ze spa może być trudne. Inną kwestią dla wielu hoteli jest to, że mają one większy ruch w weekendy niż w ciągu tygodnia. Nie martw się jednak. Dzięki odpowiednim strategiom i wszystkim pracownikom na pokładzie możesz rozwinąć dobrze prosperujący hotelowy biznes spa.
Wykorzystaj swoją lokalizację
Jeśli Twój hotel znajduje się w zatłoczonym, miejskim obszarze, rozszerz swoje usługi spa na osoby spoza ulicy. Osoby mieszkające i pracujące w okolicy mogą skorzystać z członkostwa w spa, basenu czy siłowni zwłaszcza że jest coraz większa moda na bycie fit. Wykorzystaj to i stwórz fit hotel marzeń.. Zastanów się również nad oferowaniem pakietów zniżkowych również pracownikom hotelu. Cały ten dodatkowy ruch może zrekompensować dni, kiedy niewielu gości hotelowych korzysta ze spa. Jeśli znajdujesz się w bardziej odizolowanym obszarze, w którym po prostu masz swoich klientów i pracowników w pobliżu, rozważ otwarcie usług spa dla pracowników, gdy nie są na służbie.
Buduj silne relacje między działami
Jeśli twoje spa jest odizolowane od innych części hotelu, może to negatywnie wpłynąć na przepływ klientów. Aby mieć pewność, że każdy dział w twoim hotelu kwitnie, upewnij się, że wszyscy są świadomi tego, co robią inni i że promują różne usługi wśród klientów, z którymi współpracują. Zaoferuj pracownikom określone godziny na wypróbowanie spa, aby mieli oni osobiste doświadczenie z tym, co promują.
Opracowanie wzajemnych promocji w różnych działach pomoże również przyciągnąć więcej klientów. Często goście mogą nie zdawać sobie sprawy, że istnieją przystępne pakiety spa, na które mogą sobie pozwolić.
Włącz spa do programu lojalnościowego hotelu
Upewnij się, że twoje hotelowe spa jest częścią twojego programu lojalnościowego. W ten sposób możesz zaoferować stałym klientom hotelowym specjalne nagrody, takie jak masaż ze zniżką. Ponadto, jeśli niektórzy powtarzający się goście hotelowi są również powtarzającymi się klientami spa, możesz również im to wynagrodzić. Integracja spa z hotelowym programem lojalnościowym oznacza również, że Twój zespół zarządzający spa ma lepszy dostęp do danych gości, co pomoże stworzyć bardziej szczegółowe strategie marketingowe, aby przyciągnąć więcej gości.
Spraw, aby Twoje spa było przyjazne dzieciom
Większość gości hotelowych podróżuje z rodziną, więc bardziej prawdopodobne jest, że skorzystają z leczenia uzdrowiskowego, jeśli są również zajęcia lub usługi przyjazne dzieciom. Poproś kogoś z personelu, który może zadbać o dziecięcy manicure lub masaż i stworzyć przestrzeń w spa, w której dzieci mogą spędzać wolny czas i robić spokojne czynności, podczas gdy mama lub tata dają sobie trochę radości.
Nie lekceważ biznesu w dni powszednie
Ponieważ na ogół mniej niż 20% gości codziennie odwiedza hotelowe spa, wielu kierowników hotelowych spa koncentruje się na weekendach jako na generatorze dużych pieniędzy, ale kiedy to robisz, tracisz lukratywną okazję. Zamiast mieć nadzieję, że sobota i niedziela przyniosą wystarczająco dużo, aby nadrobić zaległości biznesowe w ciągu tygodnia, opracuj strategie marketingowe, które przyciągną nowych klientów spa, którzy będą przebywać w hotelu w ciągu tygodnia.